Jabra sponsorem Vive. To ma być znaczące wsparcie dla klubu
Wchodząca na polski rynek firma Jabra będzie nowym sponsorem Vive Targów. W poniedziałek umowę w tej sprawie podpisali prezes kieleckiego klubu Bertus Servaas oraz przedstawiciele duńskiej firmy, Steven Doan Schmidt i Tomasz Boncol. Umowa będzie obowiązywała przez rok.
Bardzo zadowolony z podpisania umowy był Bertus Servaas, prezes Vive Targów Kielce. - Firma Jabra podpisze z nami kontrakt. Będzie jednym z największych sponsorów. Mam nadzieję, że będzie to świetny początek współpracy. Nie chcę mówić o finansach, ale będzie to mocny sponsor. Ich sprzęt jest bardzo dobry. Ten sprzęt jest też do wykorzystania przez zawodników. Jesteśmy bardzo szczęśliwi – przyznał.
Sternik kieleckiego klubu nie chciał zdradzić kwoty na jaką została podpisana umowa. - Jest to sponsor bardzo ważny dla naszego budżetu. To daje klubowi możliwość dalszego rozwoju – dodał Servaas
- Jako klub możemy być dumni. Mamy konkurencję w postaci piłki nożnej, ale ta firma wybrała nas. Nasi kibice są nie tylko w Kielcach, ale w całej Polsce. To ważne dla sponsorów, gdyż atakują oni polski rynek, a nie tylko świętokrzyskie – powiedział prezes mistrzów Polski.
O przyczynach wyboru Vive Targów mówi przedstawiciel duńskiej firmy. – Staraliśmy się znaleźć jeden z najlepszych klubów w Polsce, bo wchodzimy na tutejszy rynek. Wybraliśmy dobry klub. Sponsorowaliśmy Mistrzostwa Świata piłkarek ręcznych w Serbii, wspieramy też kluby w Skandynawii – wyjaśnił Steven Doan Schmidt. Jak przyznał później, pod uwagę nie był brany żaden inny polski klub.
- Vive to duża marka, jedna z największych w Polsce jeżeli chodzi o sport. My postanowiliśmy w tym uczestniczyć – wyjaśnił Tomasz Boncol z firmy Jabra.
A czym zajmuje się nowy sponsor Vive Targów Kielce?
Jabra to największy producent na świecie słuchawek, zestawów bezprzewodowych oraz skierowana jest do miłośników sportu. Jako jedyna na świecie produkuje bezprzewodowe słuchawki, które monitorują pracę serca. Ich premiera ma się odbyć w najbliższym czasie podczas Targów w Berlinie.
Firma Jabra wchodzi na polski rynek i w jej promocji ma pomóc współpraca z kieleckim klubem.
Logo tej firmy znajdzie się na spodenkach zawodników, banerach itp.
Na jak długo podpisany został kontrakt? - Umowa będzie obowiązywała przez rok, ale myślę, że dzięki dobrej współpracy jest możliwość jej przedłużenia – wyjaśnia Servaas.
fot. Patryk Ptak
Wasze komentarze
Biznesem trzeba dobrze zarzadzac przez 24 godziny na dobe, a nie tylko od swieta podczas imprez zakrapianych alkoholem.
Szkoda Korony.