Korona ma nowego dyrektora marketingu. Milczarek następcą Junga
Bogdan Milczarek został nowym dyrektorem marketingu w Korona S.A. Spośród kilkudziesięciu aplikacji nadesłanych po ogłoszeniu naboru wybranych zostało kilkunastu kandydatów z którymi przeprowadzono rozmowy kwalifikacyjne. Ostatecznie Zarząd Korona S.A. zdecydował, iż za szeroko pojęte działania marketingowe i sprzedażowe będzie odpowiadał Bogdan Milczarek.
Nowy dyrektor marketingu ma 49 lat i pracował już w Koronie. Odpowiadał za sprzedaż i dział marketingu w czasach gdy właścicielem klubu był Krzysztof Klicki. Bogdan Milczarek po zakończeniu pracy w Kolporter Koronie, do 2010 roku pracował w spółkach holdingu Kolporter gdzie zajmował się marketingiem i promocją, a w ostatnich latach prowadził własną działalność gospodarczą zajmującą się m.in. doradztwem marketingowym.
Informacja i zdjęcie: korona-kielce.pl
Wasze komentarze
Wiem. Lepiej, żeby przyszedł gość bez doświadczenia, albo koleś-urzędnik (bez urazy i z szacunkiem do kompetentnych urzędników)